მცირე და საშუალო აუდიტორული ფირმების მომავალი: მარკეტინგი და კომუნიკაცია - მსოფლიო ბანკმა მეხუთე ვებინარი გამართა

16 სექტემბერს, მსოფლიო ბანკმა, ევროკავშირისა და მსოფლიო ბანკის ერთობლივი ფინანსური ჩართულობისა და ანგარიშვალდებულების პროექტის ფარგლებში, მცირე და საშუალო აუდიტორული ფირმებისთვის მეხუთე ვებინარი გამართა: „მცირე და საშუალო აუდიტორული ფირმების მომავალი: მარკეტინგი და კომუნიკაცია“

ვებინარზე, EFAA-ის დირექტორმა და მსოფლიო ბანკის კონსულტანტმა პოლ თომფსონი და  მაიკ კრუკმა (პრიზიორი მარკეტინგული სააგენტოს PracticeWeb-ის მმართველი დირექტორი, რომელიც 20 წელზე მეტია ექსკლუზიურად მუშაობს საბუღალტრო კომპანიებთან) განიხილეს, თუ როგორ უნდა გააფართოონ ფირმებმა საქმიანობა და გაყიდონ მომსახურება. კერძოდ, მაიკ კრუკმა ისეთ მნიშვნელოვან თემებზე ისაუბრა, როგორიცაა ფირმის მარკეტინგის სარგებელი, როგორ ხდება სასურველი კლიენტების მოზიდვა, როგორ უნდა წარმოჩინდეს ფირმა კონკურენტებს შორის გამორჩეულად და ა.შ. 

ვინაიდან აღნიშნული საკითხი არა მხოლოდ საქართველოში არსებული მცირე და საშუალო აუდიტორული ფირმებისთვისაა აქტუალური, მსოფლიო ბანკის მოწვევით, ღონისძიებას STAREP-ის პროექტის ქვეყნების - სომხეთის, აზერბაიჯანის, მოლდოვის, ბელარუსის რესპუბლიკის და უკრაინის წარმომადგენლებიც დაესწრნენ.

ვებინარზე დასწრება შეიძლება ჩაითვალოს არაშემოწმებად განგრძობით განათლებად.

ღონისძიებას 151 ადამიანი დაესწრო.


იხილეთ პრეზენტაცია.

ვებინარის ვიდეოჩანაწერი განთავსებულია სამსახურის YouTube არხზე.

 

მსოფლიო ბანკის ვებინარების სერია კვლავ გაგრძელდება. შემდგომი შეხვედრა სამსახურის ვებგვერდსა და სოციალურ ქსელებში დაანონსდება.